سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۵۰۰ دانش آموز زنجانی تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت:هم اکنون ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در این استان تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات حمایتی آن بهره مند می‌شوند.

روح اله صالحی روز سه شنبه در آیین شور عاطفه ها که برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود، با بیان اینکه هم اکنون ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در این استان تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات حمایتی آن بهره مند می‌شوند گفت: علاوه بر این تعداد به صورت موردی نیز کمک های لازم به دانش آموزان شناسایی شده انجام می شود.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز ماه مهر، هشت هزار بسته تحصیلی به همت مردم و از طریق مراکز نیکوکاری به دانش آموزان نیازمند در استان اهدا شد.

صالحی با بیان اینکه کمیته امداد تلاش می کند خدمت عزتمندانه به جامعه را با کمک مردم ارائه‌ کند و در این مسیر نقش دانش آموزان بیش‌ از همه موثر و قابل توجه است، گفت: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان یک کار تربیتی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه مشارکت در این طرح به معنای همدلی و مهربانی با همنوع است، اظهار داشت: کمک های دانش آموزان به همنوعشان زمینه خدمت کریمانه، ارتقای کرامت انسانی و عزت نفس تعدادی از دانش آموزان نیازمند را فراهم می آورد و این همان نگاه تربیتی به احسان و نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه ها از اول شهریورماه آغاز شده است، افزود: در هفته گذشته نیز پایگاه‌های کمیته امداد در سطح میادین و معابر استان برپا شد و از هفته جاری نیز فاز سوم این جشن در قالب مدارس اجرایی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.