سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر بازار مرغ گرم در قزوین تشدید شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین بر لزوم تشدید نظارت بازرسان در حوزه عرضه مرغ گرم در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان خبر داد.

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در نشست ستاد هماهنگی امنیت غذایی استان گفت: اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرتبط با توجه به وظایف ذاتی که برعهده دارند باید نسبت به تولید مرغ و عرضه آن با قیمت مناسب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه روند تولید و توزیع مرغ در استان قزوین به صورت کامل رصد شود، اضافه کرد: با توجه افزایش تقاضای مرغ، روند تولید و توزیع در واحد‌های پرورشی مرغ به صورت روزانه رصد و پایش شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

عطایی تاکید کرد: حمایت از تولید کنندگان اگرچه مهم است، اما باید در جهت رفاه حال مصرف کننده و آحاد مردم نیز حرکت کرد و با برنامه ریزی انجام شده و همچنین تامین نهاده و جوجه یک روزه، مرغ گرم با قیمت مناسب در بازار عرضه شود.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به ظرفیت مناسب در تولید گوشت مرغ، ضمن تامین نیاز داخل استان باید مرغ مورد نیاز استان‌های معین مثل البرز و تهران نیز تامین شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: بازرسان سازمان جهادکشاورزی باید نظارت بیشتری بر تولید و عرضه مرغ در مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های استان داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.