سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای برادر اوباما درباره نقش وی در اداره حزب دموکرات آمریکا

مالک اوباما مدعی شده است که باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق آمریکا هنوز حزب دموکرات را پشت در‌های بسته اداره می‌کند. 

مالک اوباما، برادر باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا می‌گوید که برادر ناتنی اش باراک هنوز آمریکا را اداره می‌کند. او هشدار داد که برادر ناتنی اش نقش بزرگی در ریاست جمهوری کامالا هریس، معاون رئیس جمهور بایدن در صورت پیروزی در انتخابات ایفا خواهد کرد.

به گزارش نیویورک پست، برادر اوباما همچنین پا را فراتر گذاشته و مدعی شده است که باراک نقش پررنگی در انصراف جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی داشته است.

او که راهش از باراک سالهاست جدا شده، درباره اینکه اوباما پشت انصراف بایدن بوده، توضیح داد و گفت: «باراک اوباما در ماه ژوئیه هنگامی که جو بایدن از نامزدی حزب دموکرات انصراف داد و جای خود را با هریس به عنوان نامزد دموکرات عوض کرد، نقش داشت و او همه چیز را تغییر داد».

وی افزود: «او قطعاً با این موضوع (انصراف بایدن) ارتباط داشت. او (باراک اوباما) هنوز حزب دموکرات و آمریکا را پشت در‌های بسته اداره می‌کند. در صورت پیروزی دموکرات ها، هر اتفاقی که بیفتد او بسیار تأثیرگذار خواهد بود.»

مالک در پاسخ به این سوال که آیا هریس و اوباما پس از برکناری بایدن با یکدیگر تبانی کردند و آیا با هم در تماس هستند، پاسخ داد: «مطمئنم که آنها تقریباً هر روز صحبت می‌کنند. او شبیه مرد سابق نیست. حتی اینجا در کنیا، ما هم این موضوع را احساس می‌کنم. من با او صحبت نمی‌کنم. او مانند مار دروغگوست.»

«مالک اوباما» برادر ناتنی و کنیایی رئیس‌جمهور پیشین آمریکا پیشتر در یک پیام توئیتری برای دومین بار از سال ۲۰۱۶ از نامزدی دونالد ترامپ در حزب جمهوری خواه حمایت کرد.

برادر ناتنی اوباما در سال ۲۰۱۶ نیز حمایت خود را از دونالد ترامپ در برابر هیلاری کلینتون اعلام کرده بود. او که حامی حزب دموکرات بود علت رویگردانی خود و حمایت از نامزد حزب جمهوری خواه را مواضع ناامیدکننده دموکرات‌ها عنوان کرده بود.

مترجم: پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.