سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار تهران؛

مشکلات طرح جوانی جمعیت و کمبود شیرخشک آپتامیل از زبان شهروند خبرنگار

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات طرح جوانی جمعیت و کمبود شیر خشک در شهرستان پرند استان تهران گلایه کرد.

کاهش جمعیت جوان کشورمان موجب شد تا دولت برای حمایت از کانون گرم خانواده راهکار‌های تشویقی را پیش روی زوجین قرار دهد. اهدای زمین به زوجین یکی از بسته‌های حمایتی دولت در قالب طرح جوانی جمعیت بود تا در سایه آن بتوانند رفاه بیشتری را تجربه کنند. این روز‌ها برخی از ساکنان شهرستان پرند استان تهران با وجود اینکه مدت‌ها است که برای زمین‌های اهدایی دولت ثبت نام کردند، اما بعد از گذشت این زمان بلاتکلیف هستند.

موضوع دیگری که خاطر شهروند خبرنگار ما را رنجیده خاطر کرده است کمبود شیر خشک آپتامیل مشکلات والدین را دو چندان کرده است. برخی از کودکان فقط می توانند از این نوع شیر خشک تغذیه کنند و هنگام نبود آن با مشکل مواجه می شوند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

من ساکن پرند هستم و برای فرزند سوم در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردم و مورد تایید قرار گرفت، اما شرکت عمران پرند هر وقت مراجعه میکنیم میگن ما تامین زمین نداریم پس تکلیف این همه ثبت نامی پرند چه می شود؟ وزارت راه و شهرسازی در تهران رفتیم، اما هیچ گونه جوابی نگرفتیم لطفا شما پیگیر کار ما باشید دومین گزارش من در مورد شیرخشک‌های خاص هست که عده‌ای از کودکان دچار عدم جذب شیر گاوی هستند و مشکل دارند و بدن آنها با هر شیر خشکی سازگار نیستند دکتر شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور تجویز کرده که در کل کشور گشتم موجود نیست حتی بازار آزاد شرکتش دیگه تولید ندارد و دکتر هم جایگزین دیگری را تجویز نکرده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.