سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح آرامش شهر در رشت

فرمانده انتظامی رشت از"اجرای طرح آرامش در شهر" با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و اولویت جمع آوری ضربتی معتادان متجاهر و فروشندان موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " عیسی روشن قلب " با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
وی در ادامه گفت: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح آرامش در شهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۴ روز در سطح شهرستان رشت اجرا شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان رشت به جمع‌آوری ۱۲۲ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر و اماکن عمومی شهر و انتقال آنها به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و تصریح کرد: ۴۸ نفر فروشنده موادمخدر در این مدت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند که از این افراد ۹ کیلو ۶۵۴ گرم انواع موادمخدر شامل تریاک، هروئین، شیشه و تعداد ۸۱۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها و ارتباط توام با مهر و عطوفت با فرزندان، از آنها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: پلیس ، طرح آرامش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.