سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی‌ها و تهدیدات در مورد استفاده از چت‌ربات Google‌Gemini

نگرانی‌ها و تهدیدات در مورد استفاده از چت ربات Google‌Gemini افزایش یافته است.

گوگل تایید کرده است که Gemini آزمایشی است که اشتباه می‌کند و این شرکت پس از راه اندازی ربات چت هوش مصنوعی با نسخه قبلی خود، Gemini را برای استفاده از آخرین نسل Gemini Pro به روز کرد. مدل LaMDA و سپس به روز رسانی آن به PaLM2 آخرین مدل‌ها هستند.

این شرکت همچنین از طریق ادغام با Gmail، Google Maps و Google Lens، تجربه کاربری را به طور قابل توجهی به روز کرده است.

Gemini پس از یک به روز رسانی بزرگ با مشکلات جدیدی در رابطه با توهمات مواجه شد که باعث شدند گوگل برخی از ابزار‌های هوش مصنوعی خود مانند AI Overviews در نتایج جستجو را کاهش دهد و پس از آزمایش Gemini و افزودن زیاد به آن در سال گذشته، به این نتیجه رسید که تجربه‌ای مشابه ChatGPT و Copilot را ارائه می‌دهد. شایان ذکر است، همه چت ربات‌های هوش مصنوعی می‌توانند اطلاعات نادرست ارائه دهند، اشتباه کنند و توهم داشته باشند؛ یعنی زمانی که پاسخ را نمی‌دانند، پاسخ‌ها را واقعی می‌دهند.

آیا Gemini مکالمات من را ذخیره می‌کند؟

مانند همه ربات‌های چت هوشمند، مهم است که از دادن هرگونه اطلاعات شناسایی شخصی یا داده‌های خصوصی که نمی‌خواهید به اشتراک بگذارید به Gemini خودداری کنید.

 هر بار که با ربات چت خود صحبت می‌کنید گوگل کل تعامل گروه شما را ذخیره نمی‌کند، اما درخواست‌ها و سوالاتی که شما پرسیده اید را ذخیره می‌کند واطلاعات خصوصی به ربات چت آن ممکن است ایده خوبی نباشد.

منبع: الیوم السابع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.