سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌کشف و ضبط ۵ قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده مله گاله شیراز

‌رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: طی گشت یگان حفاظت محیط زیست شیراز تعداد ۵ قبضه اسلحه ساچمه زنی، لاشه ۸ کبک وحشی و یک کبوتر وحشی در منطقه مله گاله از متخلفین کشف و ضبط شد.

کامران اسلاملو با ارائه گزارشی بیان کرد: طی گشت و کنترل مشترک یگان حفاظت محیط زیست شیراز و مله گاله تعداد ۵ قبضه اسلحه ساچمه‌زنی و لاشه ۸ فرد کبک وحشی و یک فرد کبوتر وحشی از متخلفین در منطقه حفاظت شده مله گاله کشف و ضبط و مراتب در محل صورت‌جلسه شد تا اقدامات قضایی پیگیری شود.

او به برخی از شاخص‌های کشف شکار و سلاح غیرمجاز در این منطقه اشاره کرد و گفت: کشف هر سلاح غیر مجاز اقدامی است که با تلاش جمعی و سخت‌کوشی یگان حفاظت در راستای حفظ محیط زیست به سرانجام می‌رسد و در شرایط سخت گرما و سرما نیرو‌های خدمتگزار از جان خود مایه می‌گذارند تا عرصه‌های طبیعی آسیبی نبیند و شرایط برای زیستمندان و حیات وحش فراهم شود.

اسلاملو خواستار برخورد قاطع قضایی با سودجویان و شکارچیان در مناطق تحت مدیریت شهرستان شیراز شد و تصریح کرد: تنها سد مقابل این شکارچیان، یگان حفاظت، محیط‌بانان و دوستداران محیط زیست هستند که در بسیاری موارد جان شیرین خود را سپر دفاع از مخلوقات خداوند در روی زمین می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.