سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوزه علمیه زابل مطرح کرد:

شهادت سیدحسن عامل سقوط رژیم صهیونیستی

مدیر حوزه علمیه زابل گفت: با شهادت سید حسن نصرالله رژیم منحوس صهیونیستی جبهه مقاومت قوی‌تر از همیشه و این رژیم کودک کش به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی بولاغ  ضمن تسلیت و محکومیت شهادت سید حسن نصرالله بیان کرد: جنایت‌های ادامه‌دار رژیم منحوس صهیونیستی را در غزه و لبنان و همچنین شهادت سید حسن نصرالله را محکوم می‌کنیم.

 وی افزود: یکی از اتفاقات عجیب‌وغریبی که در این برهه از زمان افتاد و نشان داد سازمان ملل و کشور‌های دیگر هم همچون آمریکا، بنیامین نتانیاهوی جنایت‌کار از محل کارش در سازمان ملل دستور حمله صادر به مردم مظلوم غزه و لبنان صادر کند و نشان از این است که این غده سرطانی حمایت آمریکا و کشور‌های اروپایی را به همراه دارد.
 مدیر حوزه علمیه زابل تأکید کرد: تاریخ نشان داده است که با ترور فرماندهان جبهه مقاومت این جریان‌ها که بر پایه تفکر ناب اسلامی تشکیل شده با این ترور‌ها ماهیت خود را از دست نخواهد داد و بلکه نشان می‌دهد قوی‌تر از قبل به اهداف خویش ادامه می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه زابل ادامه داد: تاریخ ثابت کرده است که هر گاه یکی از رهبران مقاومت به شهادت می‌رسد، نسلی از رهبران شجاع، قوی‌تر و مصمم‌تر برای رویارویی با دشمن صهیونیستی جانشین او می‌شود تا اینکه دشمن، نابود شده و به زباله‌دان تاریخ رانده شود. رژیم صهیونیستی که روزی در رؤیای متوهمانه از نیل تا فرات به سر می‌برد، پس از شکست غیرقابل‌ترمیم در عملیات طوفان الاقصی کوچک‌ترین روزنه‌ای برای ادامه بقا خود نمی‌بیند و به همین خاطر با مدیریت مستقیم آمریکایی‌ها، بیش از گذشته، دست به هر جنایتی علیه زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی می‌زند.

 بولاغ تأکید کرد: این رژیم کودک کش آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، اما مقام‌های رژیم تروریستی آمریکا بدانند که مسبب سیاست‌گذاری و تنظیم اقدامات صهیونیست، مسئولیت اقدام‌های ضدبشری و جنایات رژیم، بی‌واسطه متوجه آنها است. این جنایت‌کاران تاریخ با حمله به مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و آسیب‌رسانی به مؤسسات درمانی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زودهنگام نجات دهند چرا که سایه هولناک سلاح‌های ساده و ابتدایی رزمندگان جبهه مقاومت بر گنبد آهنین چتر گسترانده و با تلفات شهروندان صهیونیست، خیالی بودن قدرت آنان را ملموس کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.