سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاریدو: مساوی برابر پاختاکور امتیاز خوبی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر خوشحال نیستیم، چون مساوی برابر پاختاکور امتیاز خوبی نیست.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه است که خیلی مهم است. ما در حال حاضر خوشحال نیستیم، چون سه امتیاز را کسب نکردیم. مساوی برای پرسپولیس امتیاز خوبی نیست. ما درباره نتیجه خوشحال نیستیم، اما بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند. بعضی وقت‌ها در فوتبال نتیجه‌ای را که می‌خواهید، نمی‌توانید کسب کنید، اما  مجبورید از بازیکنان حمایت کنید، به ویژه اینکه آنها تمام تلاش‌شان را کردند که برنده شوید.

او  افزود: خیلی خوب کارمان را در نیمه اول شروع کردیم قبل از بازی در مورد ضربات آزاد می‌دانستیم که خیلی مهم هستند. ما در مورد کیفیت و نقاط قوت‌مان آگاهی داشتیم. آنالیزی هم از بازی حریف داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم به گل برسیم. خیلی زود هم به گل رسیدیم. معمولاً این اتفاق می‌افتد که وقتی در دقایق اول گل می‌زنید مسابقه می‌تواند تغییر کند، چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد. به نظرم در نیمه اول باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم، چون ممکن بود حالت نگرانی به ما دست بدهد، خصوصاً روی ضربات کرنر باز هم شانس داشتیم که گل بزنیم، اما نزدیم و به نیمه دوم رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در نیمه دوم هم حریف ما چیزی برای از دست دادن نداشت و متأسفانه گل مساوی را دریافت کردیم. بعد از آن بود که کلاً در زمین حریف بودیم و در تیم حریف همه عقب آمدند و فضا را بسته بودند. متأسفانه بازیکنان خط حمله ما آنطور که می‌خواستم عمل نکردند. با بازیکنانی مثل آل‌کثیر، صادقی و اورونوف، من فکر می‌کردم در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری فراهم کنیم و گل بزنیم، اما نتوانستیم شانس‌های دیگری به دست بیاوریم. وقتی نتایج خوب است، راستش را بخواهید بهانه نمی‌آورم. امروز همه چیز واضح بود و زمین مسابقه به کمک تیم ما نیامد؛ خصوصاً اینکه هوا بارانی و زمین لیز بود و نتوانستیم طوری که می‌خواهیم توپ را به حرکت دربیاوریم.

گاریدو خطرنشان کرد: نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم و باید قبول کنیم این نتیجه خوبی برای ما نبود و باید تلاش کنیم بعد از این مسابقه نتایج بهتری بگیریم. من دوست دارم در استادیوم خودمان بازی کنیم، زمین خوب باشد و ۷۵ هزار تماشاگر به استادیوم بیایند. آن وقت جایی برای غُر زدن نیست. راستش را بخواهید این زمین برای مسابقات آسیایی مناسب نیست؛ خصوصاً وقتی می‌خواهید توپ را حرکت دهید. به هر حال این نتیجه‌ای بود که کسب کردیم و هنوز مسابقات زیادی باقی مانده است. ما باید اکنون سعی کنیم. تا دیروز و امروز هر کسی خوشحال بود و تیم احساس خوبی داشت. فوتبال همین طور است و می‌توانید نتیجه بد بیاورید. مهمترین لحظه این است که وقتی نتیجه خوب نبود ببینید چطور می‌توانید دوباره به اوج برگردید. ما در این تیم بازیکنان خوب و رهبران خوبی داریم. اینها از این لحظه شروع می‌کنند که دوباره تیم را جمع کنند.

گاریدو درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس نتوانست کیفیت بازی با الاهلی و دربی را امروز تکرار کند و آیا فقط چمن ورزشگاه دلیل این موضوع بود، گفت: هر بازی با بازی دیگر متفاوت است و  به مسائل دیگری بستگی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.