سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی نبرد علیه لبنان را بزودی آغاز می‌کنیم

همزمان با شهادت صد‌ها غیرنظامی لبنانی در حملات چند روز گذشته رژیم اسرائیل علیه لبنان، وزیر جنگ این رژیم گفت که مرحله بعدی جنگ علیه لبنان بزودی آغاز می‌شود.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم از آغاز مرحله بعدی جنگ علیه لبنان در آینده نزدیک خبر داد.

گالانت با وجود شهادت صد‌ها غیرنظامی لبنانی و مجروح شدن هزاران غیرنظامی دیگر در حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی، مدعی شد که این جنگ علیه حزب‌الله است و افزود: مرحله بعدی جنگ علیه حزب‌الله بزودی آغاز خواهد شد و این جنگ عامل مهمی در تغییر وضعیت امنیتی خواهد بود.

وی مدعی شد: این جنگ به ما کمک خواهد کرد تا بخش مهمی از اهداف جنگ یعنی بازگرداندن ساکنان (آواره صهیونیست) به خانه‌های خود (شمال اراضی اشغالی) را محقق کنیم.

از سوی دیگر برخی رسانه‌ها از احتمال عملیات محدود زمینی رژیم صهیونیستی در لبنان خبر دادند. روزنامه «واشنگتن پست» در این خصوص به نقل از یک مقام آمریکایی بدون افشای نام وی نوشت: طرح اسرائیل برای عملیات محدود قریب‌الوقوع در لبنان مورد موافقت آمریکا واقع شده و واشنگتن و تل‌آویو توافق کرده‌اند که آنچه در غزه رخ داده است، در لبنان تکرار نشود.

در همین ارتباط «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز دوشنبه در واکنش به تهدید‌های رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به خاک لبنان تاکید کرد: اگر اسرائیل خواسته باشد زمینی وارد لبنان شود، رزمندگان مقاومت برای مقابله زمینی آماده هستند.

وی افزود: با وجود از دست دادن شماری از فرماندهان و حملات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در کل لبنان، هرگز اندازه یک سرسوزن از اهداف و مواضع خود عقب نمی‌نشینیم و به مقابله با رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از نوار غزه ادامه می‌دهیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: از نظر قدرت نظامی و انسانی، ما مستحکم و بزرگ هستیم، آمادگی کامل داریم و ادامه می‌دهیم. اسرائیل نتوانسته است به قدرت نظامی ما ضربه بزند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تاکنون صد‌ها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.