سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس باقی مانده است

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که نیمی از آنها تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست، گفت: پروژه مسکن ملی هم که شامل ۲ هزار و ۵۰ واحد است با توجه به آورده متقاضیان رشد بسیار خوبی داشته است‌.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در پردیس گفت: ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس در طی سه سال گذشته باقی مانده بود که نیمی از آنها طی سال گذشته و ابتدای امسال به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس باقی مانده است که نیازمند همکاری دستگاه ها و اجرای بهتر پیمانکاران است که امیدواریم انجام شود.

محبت خواه اظهار کرد: در صورت همکاری تمامی دستگاه ها از جمله وزارت نیرو و نفت در تکمیل زیرساخت ها امیدواریم تا پایان امسال بیش از ۴ هزار واحد را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی پیمانکاران کم کار و یا بدعهد را برکنار کرده ایم، گفت: با جایگزین کردن پیمانکاران خوش حساب پرونده مسکن مهر پردیس سال آینده بسته می شود.

مدیرکل پردیس گفت: بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر تکمیل شده اند اما به دلیل تامین خدمات زیربنایی هنوز آنها تحویل داده نشده اند که امیدواریم با پیگیری وزارت راه و شهرسازی بتوانیم پرونده این واحدها را ببندیم.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: مسکن مهر ، ساخت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.