سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خبر داد

برگزاری ۱۹۷ رزمایش، همایش و برنامه آموزشی در هفته پدافند غیرعامل در ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به برگزاری ۱۹۷ رزمایش، همایش و برنامه آموزشی در هفته پدافند غیرعامل در این استان، گفت: رعایت الزامات پدافند غیرعامل و ارتقا زیرساخت‌های این حوزه برای همه دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

 محمدسبحان حسنی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان ایلام، با تاکید بر رعایت همه الزامات پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: در گذشته پروژه نفوذ و تخلیه اطلاعاتی به ویژه تخلیه اطلاعات محرمانه از طریق افراد صورت می‌گرفت، اما در حال حاضر شاهد هستیم پروژه نفوذ و دریافت اطلاعات محرمانه از طریق تکنولوژی‌های پیشرفته از جمله تلفن همراه انجام می‌شود.

وی به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: امروزه اهمیت پدافند غیرعامل بیش از گذشته است و ضرورت دارد به الزامات پدافند بیشتر توجه کرده و در این راستا هوشمندانه عمل کنیم.

حسنی تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ هوشمندی است، هر مجموعه‌ای هوشمندتر بوده و بیش از سایر مجموعه‌ها زیرساخت‌ها را ارتقا داده باشد در مواجه با تهدیدات و حمله‌های مختلف و جنگ‌های ترکیبی، کم‌ترین صدمه را خواهد دید.

وی یادآورشد: امروزه جنگ از طریق حملات سایبری، نفوذ و هک انجام می‌شود و در بعد دوم تهدیدات فیزیکی است که برای کاهش این ۲ نوع تهدید باید زیرساخت‌ها را ارتقا دهیم و به موازات ارتقا زیرساخت‌ها، در فاز دوم باید سناریوی جایگزین داشته باشیم، بنابراین بسیار ضرورت دارد در حوزه پروژه‌های نامرئی و فناوری بیش از گذشته هوشیار بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.