سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از اعلام نتایج بررسی‌ها در خصوص حادثه طبس تا پرداخت مستمری کارگران

استاندار خراسان جنوبی گفت: نتایج بررسی‌های انجام شده در خصوص انفجار معدن در طبس به زودی اعلام می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در حاشیه دیدار با خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن معدنجو در شهرستان طبس گفت: خانواده‌های ۱۵ نفر از جانباختگان این حادثه در استان خراسان جنوبی ساکن هستند لذا بر آن شدیم که با جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط با این عزیزان دیداری داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه حادثه معدن زغال سنگ طبس بسیار سنگین و دردناک بود، افزود: امروز براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته با چهار خانواده گرانقدر در طبس، یک خانواده در عشق آباد، ۲ خانواده در بشرویه و یک خانواده در فردوس دیدار خواهیم کرد.

قناعت ادامه داد: این دیدار‌ها با هدف تسلیت، دلجویی از بازماندگان و پیگیری مطالبات و درخواست‌های آنان انجام می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دیه متوفیان با طی کردن روند عادی خود در حال پرداخت به خانواده‌هاست اظهار کرد: شرکت معدنی مبلغی هم به عنوان مساعده و به صورت بلاعوض به جهت تأمین هزینه‌های مراسم تدفین و ترحیم به حساب خانواده‌ها واریز کرده است.

او با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه خانواده‌ها، برقراری مستمری متوفیان است تصریح کرد: این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و سعی شده این مستمری از همین مهر و بدون وقفه پرداخت شود.

قناعت بیان کرد: با توجه به اینکه سابقه کاری برخی از این عزیزان کم بوده، درخواست برخی خانواده‌ها این است که مستمری کامل پرداخت شود که این موضوع نیز به حوزه‌های متولی اعلام شده و در دست پیگیری است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دادستان کل کشور روز شنبه در مرکز استان حضور داشت، گفت: گروه کارشناسان فنی و تخصصی قوه قضاییه اکنون در شهرستان طبس مستقر هستند و به زودی نتایج بررسی‌ها و ارزیابی‌های خود درخصوص حادثه را اعلام می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.