سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور:

۳۵۰ طلبه رابط فرهنگی شعب جمعیت هلال احمر کشور هستند

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این جمعیت ۴۰۰ شعبه در کشور دارد، گفت: ۳۵۰ نفر روحانی در جمعیت هلال احمر به عنوان رابط فرهنگی دفاتر نمایندگی ولی فقیه با این شعب در سراسر کشور ارتباط دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ارتقای فرهنگ دینی و معنوی در بین اعضای جمعیت هلال‌احمر از مهمترین اهداف این رابطان فرهنگی به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر سه میلیون نفر عضو جوانان دارد، با ایجاد کانون طلاب در این جمعیت زمینه برقراری ارتباط با قشر جوان و نوجوان و همچنین حضور در مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شد.

وی یادآور شد: در کانون طلاب جمعیت هلال احمر مباحثی، چون تبادل نظر فرهنگی و ترویج و تبیین معارف دینی برای جامعه هدف جمعیت هلال احمر توسط طلاب عضو کانون جمعیت در دستور کار است.

وی اضافه کرد: هلال احمر باتوجه به نوع ماموریت‌هایی که دارد به عنوان خدمتگذار بی منت و مورد اعتماد عموم مردم درصدد ایجاد اشاعه صلح و مودت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور هدف از حضور در استان ایلام را برگزاری همایش ائمه جماعت غرب کشور شامل استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام و همچنین تجلیل از فعالان جمعیت هلال احمر در اربعین ذکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هم گفت: تقویت روحیه دینی و معنوی در کنار وظایفی، چون امداد و نجات و رسیدگی به حوادث در بین اعضای جمعیت هلال احمر ارزشمند و قابل تقدیر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.