سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

حزب‌الله لبنان در کمتر از ۷۲ ساعت خود را سازماندهی مجدد کرده است

استاندار بوشهر گفت: راه و مسیر حزب‌الله لبنان ادامه دارد، امروز حزب‌الله لبنان کمتر از ۷۲ ساعت پس از شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله خودش را سازماندهی مجدد کرده است.

احمد محمدی‌زاده در مراسم بزرگداشت سید مقاومت سیدحسن نصرالله و یاران شهیدش در مصلای جمعه بوشهر با تسلیت و تبریک شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: سیدحسن نصرالله نه فقط رهبر حزب‌الله بود بلکه رهبر محور مقاومت در جنوب غرب آسیا بود.

وی سید حسن نصرالله را یار صدیق امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: سید مقاومت، ذوب در ولایت بود و راه این شهید راه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه لبنان به هم ریخته را منسجم و متحد کرد، گفت: سیدحسن نصرالله در ابتدا گروه‌های شیعه حزب‌الله و امل با هم منسجم، متحد و تقسیم کار و جایگاه حزب‌الله لبنان در مجلس و دولت و حاکمیت لبنان را احیا و زنده کرد.

محمدی‌زاده ادامه داد: سیدحسن نصرالله در ۳۰ سال گذشته و به‌خصوص در جنگ ۳۳ روزه تجدید سازماندهی کرد و سازمان بزرگ و تخصصی درست کرد و در جنگ با تکفیری‌ها در سوریه و عراق نقش اساسی داشت.

وی بیان کرد: یگان‌های حزب‌الله دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش و دفاع وطنی سوریه علیه تکفیری‌ها می‌جنگید و کمتر پیروزی در عراق و سوریه داریم که حزب‌الله در آن نقش اساسی نداشته باشد.

استاندار بوشهر با تشریح جنگ ۳۳ روزه و تامین امنیت دمشق و سوریه توسط حزب‌الله خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله و حزب‌الله لبنان در این سال‌ها همواره اسرائیل غاصب تحقیر، سرکوب و زمین‌گیر کردند و جایگاه این رژیم جنایتکار در جامعه جهانی را از بین بردند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه حزب‌الله لبنان با عملیات استشهادی تمام اراضی جنوب لبنان را از اشغال ارتش اسرائیل غاصب آزاد کرد، گفت: شهید حاج عباس نیلفروشان از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران بود و بعد از شهید زاهدی به‌عنوان مستشار عالی نظامی سپاه پاسداران به سوریه و لبنان اعزام شد و همواره در کنار سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله بود.

وی بیروت، دمشق، مناطق مختلف سوریه و لبنان را جا پای سرویس‌های جاسوسی غربی و اسرائیلی دانست و بیان کرد: همه این جاسوسان برای موساد فعالیت می‌کنند و سیدحسن نصرالله ۳۰ سال را به‌گونه‌ای مدیریت کرد و حزب‌الله جان سید مقاومت را حفظ کرد تا اینکه اذن خدا این بود که امروز شهید شود و ما سوگوار شهید حسن نصرالله باشیم.

استاندار بوشهر شهادت را هنر مردان خدا دانست و اضافه کرد: همیشه این فراز و نشیب‌ها در جنگ‌ها وجود داشته است و با شهادت سردار و فرماندهان، سردار و فرمانده دیگری پرچم به دست می‌گرفت و راه و مسیر را ادامه می‌داد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه راه و مسیر حزب‌الله لبنان ادامه دارد، افزود: امروز حزب‌الله لبنان کمتر از ۷۲ ساعت پس از شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله خودش را سازماندهی مجدد کرده است. امروز همه یگان‌های رزمی و عملیاتی و یگان‌های پشتیبانی حزب‌الله لبنان سازماندهی مجدد شده است.

محمدی‌زاده جبهه حزب‌الله را جبهه گسترده نام برد و گفت: این جبهه نه فقط در لبنان بلکه در تمام منطقه مقاومت و در لبنان خط به‌صورت گسترده فعال است.

وی صبر در سختی‌ها و شرایط را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: پس از صبر، پایداری و استقامت در مسیر و ادامه حرکت از تأکیدات خداوند متعال در آیات قرآن کریم است و آنگاه نصرت الهی بر قوم کفار فراهم می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.