سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ هزار و ۴۰۰ مشترک جدید به جمع مصرف‌کنندگان گاز کرمانشاه پیوست

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با نصب ۶ هزار و ۳۰۰ علمک گاز در سال جاری حدود ۱۱ هزار و ۴۰۰ مشترک جدید به جمع مشترکان گاز استان اضافه شد.

ناصر حسینی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری ۱۱۶ کیلومتر شبکه‌گذاری در استان کرمانشاه اجرا شده که این امر منجر به نصب بیش از ۶ هزار علمک گاز در مناطق شهری و روستایی شده است.

وی اضافه کرد: با این حجم از اقدامات انجام شده میزان شبکه گذاری از ابتدای شروع فرایند گازرسانی در استان کرمانشاه تاکنون در مجموع به ۱۲ هزار و ۵۱۰ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده در گازرسانی به روستا‌های استان در سال جاری یادآور شد: ۵۷ روستای فاقد گاز در استان کرمانشاه تا پایان امسال به شبکه سراسری گاز خواهند پیوست که با این اتفاق یک هزار و ۴۴۸ خانوار ساکن در روستا‌های محروم این استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی و سخت گذر بودن برخی از مسیر‌ها در کنار هزینه بالای اجرای پروژه‌ها در این مناطق، همواره با چالش‌هایی روبرو بوده است که به همت نیرو‌های شرکت گاز یکی پس از دیگری رفع شده و دورترین و سخت گذرترین روستا‌های مرزی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

حسینی افزود: گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان عدالت در خدمت‌رسانی نظام به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستا‌ها و همچنین کاهش دغدغه‌های روستاییان به ویژه در حوزه توزیع عادلانه انرژی در مناطق محروم مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا در سال گذشته ۲۳۱ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شدند که با گازرسانی به این تعداد روستا، شمار روستا‌های گازدار استان به ۲ هزار و ۲۴۶ روستا رسید.

حسینی گفت: تا پایان سال جاری معدود روستا‌های باقی‌مانده استان نیز گازدار خواهند شد و تمام مردم مناطق دارای قابلیت گازرسانی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.