سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام هفت هزار بازدید از جایگاه‌های عرضه و مصرف‌سوخت در قم

‌مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: در ۶ ماهه اول امسال هفت هزار مورد بازدید کنترلی از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG و دیگر مراکز عرضه فرآورده‌های نفتی توسط واحد‌های مختلف منطقه انجام شده‌است.

 محمدرضا حصیری با بیان اهمیت کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی درقم گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جایگاه‌های عرضه سوخت استان از لحاظ کمّی و کیفی به طور مستمر و سرزده ارزیابی می‌شوند.

‌مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم  با بیان اینکه این بازدید‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت است، تصریح کرد: به‌منظور حمایت و صیانت از حقوق شهروندی، افزون بر کنترل کمی فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت مایع، این فرآورده‌ها از لحاظ کیفی نیز نمونه‌برداری و آزمایش‌های لازم روی آن انجام می‌شود.

او افزود: به‌منظور جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال‌بودن واحد‌های مصرف سوخت و میزان موجودی آنها، از مصرف‌کنندگان فرآورده‌های نفتی نیز به‌صورت مستمر بازدید انجام می‌شود و چنانچه واحدی غیرفعال یا سوخت مازاد بر مصرف ذخیره کرده باشد مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.

حصیری یادآور شد: شهروندان می‌توانند شکایات، پیشنهادها، انتقاد‌ها و نظر‌های خود را در خصوص خدمات سوخت‌رسانی، کیفیت و کمیت انواع فرآورده‌های نفتی با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند.

لازم به ذکر است استان قم دارای ۴۹ باب جایگاه سوخت فقط مایع، ۲۲ باب جایگاه سوخت دومنظوره (مایع و CNG) و ۲۰ باب جایگاه سوخت فقط CNG است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.