سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات حقوقی ۷۰۰ شهروند قزوینی در مساجد رسیدگی شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین از رسیدگی به مشکلات ۷۰۰ شهروند قزوینی در طرح "هر مسجد یک حقوقدان" طی نیمه نخست امسال خبر داد.

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: مسائل و مشکلات مردمی در چهار حوزه حقوقی، کیفری، خانواده، زندانیان و سایر مطالبات عمومی بوده که با کارشناسان و متخصصان حقوقی رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه دهمین مرحله "طرح هر مسجد یک حقوقدان" نیز در استان برگزار شد، اضافه کرد: ۱۲۲ مورد درخواست مردمی در حوزه مسایل کیفری، ۱۵۴ مورد در حوزه مسائل حقوقی، ۱۳۳ مورد در حوزه مسائل خانواده، ۴۳ مورد در حوزه زندانیان و خانواده آنان و ۲۶۱ مورد مطالبات عمومی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

فولیان ادامه داد: طرح "هر مسجد یک حقوقدان" ظرفیت بسیار خوبی است تا مردم بدون واسطه با دستگاه قضایی دیدار داشته و مشکلات و پاسخ‌های خودشان را به صورت رایگان طرح کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین بیان کرد: تمام تلاش مجموعه دستگاه قضایی این است که با طرح کاستی‌ها و مشکلات و موانع موجود در محلات، آسیب‌های اجتماعی و جرایم به حداقل میزان خود برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.