سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین عکس وان پلاس ۱۳ پیش از معرفی رسمی منتشر شد

انتظار می‌رود وان پلاس ۱۳ به‌طور رسمی در ماه اکتبر (اواسط مهر-اوایل آبان ۱۴۰۳) رونمایی شود.

وان پلاس در کنار چند گوشی دیگر از برندهای مختلف، ماه آینده را به یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های سال از نظر رونمایی گوشی‌های هوشمند برجسته تبدیل می‌کنند. حالا که به این تاریخ نزدیک می‌شویم، اولین عکس رسمی از طراحی پنل جلویی پرچمدار آتی وان پلاس منتشر شده است.

اگرچه شرکت سازنده هنوز زمان معرفی OnePlus 13 را تأیید نکرده است، اما گزارشات مختلف حاکی از آن است که این دستگاه به‌زودی معرفی می‌شود. در همین حال، اکنون تصویری توسط «لوییس لی»، مدیر وان پلاس در چین، منتشر شده است که طراحی پنل جلویی وان پلاس ۱۳ را نشان می‌دهد. این عکس درواقع تصویری مستقیم از نمایشگر این گوشی است.

آنچه این عکس را مهم‌تر می‌کند، این واقعیت است که مقام رسمی وان پلاس گفته که پرچمدار بعدی دارای پنل نسل دوم «Oriental Screen» با فناوری صفحه نمایش پیشرفته BOE X2 است.

فناوری جدید BOE X2 قرار است عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی ارائه دهد. همچنین نوید ارائه بازتولید رنگ بهبودیافته، مصرف انرژی کمتر و حتی پاسخ لمسی دقیق‌تر را می‌دهد.

دیگر مشخصات احتمالی وان پلاس ۱۳

طبق شایعات قبلی، وان پلاس ۱۳ دارای یک پنل بزرگ 6.82 اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز یا ۱۴۴ هرتز خواهد بود. این گوشی یک نسخه با رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی نیز خواهد داشت. همچنین از یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی سیمی و ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

OnePlus 13 یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که پردازنده معرفی‌نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام را در خود جای می‌دهد.

در مورد دوربین، گفته می‌شود که وان پلاس 13 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX808 سونی با OIS (لرزشگیر اپتیکال)، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی LYW-600 و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ LYT-600 با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود.

منبع: دیجیاتو 

برچسب ها: وان پلاس ، فناوری ، گوشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.