سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مورایس: متاسفانه اطلاعاتی از استقلال تاجیکستان نداریم

سرمربی سپاهان گفت: به اطلاعات و فیلم بازی‌های استقلال تاجیکستان دسترسی نداشتیم، اما تمام تلاشمان را برای پیروزی خواهیم کرد.

ژوزه مورایس  سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم  استقلال تاجیکستان در لیگ سطح دوم آسیا اظهار کرد: دومین بازی آسیایی ماست که این بار در خانه هستیم. اکنون ما هم انتظار ۳ امتیاز را داریم. استقلال تاجیکستان تیم خوب و باکیفیتی دارد و ما هم به برد فکر می‌کنیم.

او افزود: اخیرا لیگ قهرمانان آسیا باکیفیت‌تر شده و ارتقا یافته است. متاسفانه تنها مشکل این بود که دسترسی به اطلاعات و بازی‌های رقیب نداشتیم. تاجیکستان بازیکنان و تیم ملی باکیفیتی دارند که یکی از آنها در تیم ماست. امیدوارم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.

مورایس خاطرنشان کرد: فوتبال است و هر روز نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد. تیم و بازیکنانمان در حال رشد هستند.  نمی‌توانم راجع به حریف چیزی بگویم فقط مطمئنم تیم خوبی هستند. آماده هستیم و باقی چیز‌ها به تمرکز برمی‌گردد و فردا مشخص می‌شود کدام تیم در چه سطحی است.  

او در پاسخ به اینکه وحدت هنانوف سابقه بازی در استقلال  تاجیکستان را دارد و م او ی‌تواند به شناخت سپاهان از این تیم کمک کند، گفت: چشمان وحدت، چشمان من نیست!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.