سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش دبیران اقامه نماز در بندرعباس

همایش ستاد اقامه نماز با حضور دبیران ستاد دستگاه‌های اجرایی در شهر بندرعباس برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان در این مراسم گفت: این همایش در راستای تحقق فرهنگ اقامه و تقویت فرهنگ نماز در دستگاه‌های اجرایی و رصد آخرین وضعیت دستگاه‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: در این همایش‌ها به دبیران ستاد اقامه نماز تذکرات و توصیه‌های لازم در مورد برگزاری و فرهنگ سازی نماز ابلاغ می‌شود.

وی گفت: مدیران باید مسئله نماز را جدی بگیرند و از برنامه‌های فرهنگی مربوط به نماز حمایت کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان افزود: شرکت مدیران در نماز جماعت ادارات برای ترویج فرهنگ و تشویق دیگران در نماز مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: مبلغان در قالب طرح امین با همکاری حوزه علمیه برای اقامه نماز جماعت به مدارس استان اعزام می‌شوند.

دبیر ستاد اقامه نماز هرمزگان هم در این مراسم گفت: امسال اجلاس سراسری اقامه نماز با شعار نماز نسل نو و رسالت ما، آذرماه در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد اعتمادی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز، اجلاس‌های دانش آموزی و نماز جماعت در مدارس استان از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز در هرمزگان است.

وی گفت: فلسفه برگزاری این گردهمایی‌ها تشریح برنامه‌های فصلی نماز در دستگاه‌های اجرایی است که این برنامه‌ها از طرف ستاد اقامه نماز مرکز ابلاغ می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز هرمزگان افزود: در این گردهمایی همچنین بر نحوه اجرای برنامه‌های ستاد اقامه نماز نظارت می‌شود که در پایان سال از دستگاه‌های برتر تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام محمد اعتمادی گفت: از دستگاه‌های اجرایی که مستندات نماز را در سامانه سجاد بارگذاری کنند در پایان سال قدردانی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.