سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به کلاهبرداری ۸ میلیاردی ختم شد

رئیس پلیس فتا استان گفت: فردی که از طریق مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری کرده بود شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ عمار قهاری گفت: با مراجعه یک شهروند کرمانی به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری از وی تحت عنوان خرید و فروش ارز دیجیتال، مشخص شد این فرد مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با شخصی که مدعی بوده در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا و اقدام به دریافت یک کیف پول الکترونیک ساخته شده از وی می‌کند.

وی در ادامه در خصوص شگرد این مجرم سایبری عنوان کرد: فرد کلاهبرداری کیف پولی را در اختیار شاکی قرار داده که رمز‌های آن را در اختیار داشته و پس از مدت کوتاهی که شاکی اقدام به سرمایه گذاری مبلغ ۸ میلیارد ریال در زمینه ارز دیجیتال می‌کند، اقدام به برداشت کرده است.

وی افزود: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات تخصصی و بررسی‌های اولیه مستندات دیجیتال و انجام اقدامات تخصصی، فرد مورد نظر را در استان شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان شماره حساب بانکی و یا کیف پول الکترونیکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و فریب تبلیغاتی با عناوین مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال، سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه‌های استخراج را نخورند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.