سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم کوتاه «کمربند‌های سیاه» را از شبکه امید ببینید

فیلم سینمایی «کمربند‌های سیاه» با گویندگی ۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

فیلم سینمایی«کمربند‌های سیاه» در گونه کوتاه و رزمی ساخت کشور آمریکا در سال ۲۰۲۳ است که قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. علی بیگ محمدی، آرزو روشناس، محمد صادقیان، کسری کیانی، ملیکا ملک نیا، امیر منوچهری و بهمن هاشمی این اثر را دوبله کرده اند.

این فیلم درباره جی‌کی، پسر نوجوانی است که می‌خواهد در مقابل قلدر‌ها از خودش دفاع کند. پدر با اینکه قهرمان سابق هنر‌های رزمی است؛ نمی‌پذیرد به او آموزش دهد، اما بعد از این که درگیری و ضعف جی‌کی را در مقابل این قلدر‌ها می‌بیند؛ می‌پذیرد.

این فیلم درامی اکشن و کوتاه در مورد رابطه‌ی پدر و پسری نوجوان است. این نوجوان به علت دوری از مادرش و این که نمی‌تواند با پدر تعامل درستی داشته باشد در فضای ذهنی و نقاشی‌های خود، آرزو و خواسته‌اش را نشان می‌دهد. این که دوست دارد قدرت مبارزه با دیگران را داشته باشد و به شکلی قهرمان باشد. اثر ساخت خوبی دارد، تصویربرداری و قاب‌بندی آن قابل توجه است و در همین مدت زمان کوتاهش می‌تواند مخاطب را جذب و درگیر کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.