سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل ارتش:

منتظر واکنش ایران به ترور سید حسن نصرالله باشید

امیر موسوی درباره واکنش ایران و محور مقاومت به ترور سید حسن نصرالله گفت: منتظر باشید.

سید امیر موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تسلیت شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله در تهران گفت: این حرف‌هایی که دشمنان ما و رژیم صهیونیستی میزنند برمبنای عملیات روانی است که می‌خواهند برای مردم خودشان یک پیروزی را تصویر کنند.

وی افزود: آنها می‌خواهند بگویند که باقی ماندن نتانیاهو، این جانی قاتل بالفطره دستاورد‌هایی داشته است. البته این حرف‌ها مقداری بر اساس شاخص‌هایی است که آنها برای خودشان دارند.

امیر موسوی ادامه داد: دشمنان ما محاسبات فراوانی می‌کنند و سال‌های سال است که این محاسبات را انجام می‌دهند و هر روز سریع‌تر در سراشیبی سقوط حرکت می‌کنند.

فرمانده ارتش بیان کرد: سنت خداوند و آموزه‌های دینی ما چیزی غیر از این است. اگر درخت تنومندی قطع شد و به جای آن هزاران نهال روئید آیا آن کسی که این درخت تنومند را قطع کرده موفقیت به دست آورده است؟

وی اضافه کرد: وقتی که یک ستونی را از بین می‌برند به جای آن هزاران بنای استوار دیگر ایجاد می‌شود. آن درخت تنومند آیت که پیروز شده است.

امیر موسوی عنوان کرد: این تجربه همه ما است که خون یک شهید وقتی به روی زمین ریخته می‌شود، هزاران برابر از خود شهید توفنده‌تر عمل می‌کند. دنیای امروز و همه مظلومان عالم و همه احرار و حق طلبان و بزرگانی که در تاریخ معاصر دنیا موفقیت‌هایی را کسب کردند همه می‌گویند ما کار خودمان را در مکتب بزرگ مردی به نام حسین ابن علی یادگرفتیم.

وی تصریح کرد: آیا وقتی خون امام حسین را یزید برروی زمین ریخت این برای او موفقیت بود؟ در نهایت دیدیم که کاخ بنی امیه در هم فرو ریخت. قطعا خون سید حسن نصرالله توفنده‌تر از خون شهید این تومار رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد.

امیر موسوی گفت: مردم به خصوص جوانان از بین رفتن رژیم صهیونیستی را به چشم خود خواهید دید.

وی افزود: دشمنان با تفکر علط مادی خود فکر می‌کنند که با چنین، اقداماتی موفقیت‌هایی را به دست می‌آورند. اما واقعیت این است که گور خود را عمیق‌تر می‌کنند.

امیر موسوی تصریح کرد: هیچگاه پرچم حزب الله از آن اهتزاز که بوده اندکی پایین‌تر نخواهد آمد و با خون هر شهیدی که بر زمین ریخته شده پرچم حزب‌الله بالاتر رفته است و، قطعا فردا بالاتر از امروز خواهد بود.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران و محور مقاومت به ترور سید حسن نصرالله گفت: منتظر باشید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.