سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب غیور مردان سقا به چاپ رسید

مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد گفت: کتاب غیور مردان سقا گنجینه‌ای ارزشمند از خاطرات رزمندگان شرکت آب و فاضلاب استان یزد در دوران دفاع مقدس توسط انتشارات خط شکن منتشر شد.

محسن خوشبین مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد از انتشار کتاب غیور مردان سقا با موضوع دفاع مقدس خبر داد و گفت: این اثر به کوشش خانم سمانه الحمدی، گوشه‌ای از مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان شرکت آب و فاضلاب استان یزد را در هشت سال دفاع مقدس روایت می‌کند. 
 
او افزود: این کتاب به سفارش شرکت آب و فاضلاب استان یزد و با حمایت مدیرعامل و با پیگیری‌های دفتر ایثارگران این شرکت در ۱۴۳ صفحه از سوی انتشارات خط شکنان به چاپ رسید. 
 
 مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد با تاکید بر اینکه آثار شهدا و دفاع مقدس قابلیت اثرگذاری در همه زمینه‌ها را دارد، گفت: این کتاب شامل ۷۶ خاطره زیبا و تاثیر گذار از ایثارگری‌های ۲۸ نفر از رزمندگان شرکت آبفای استان در دوران دفاع مقدس است که در طول یک سال جمع آوری و پس از تدوین به رشته تحریر در آمده است. 
 
خوشبین به تاثیرات اجتماعی فراوان خاطرات دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ویژگی‌های منحصر به فرد اخلاقی و رفتاری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس می‌تواند در حوزه‌ی فردی و اجتماعی الگو سازی شود و همچنین در زمینه تربیت فردی و انگیزشی می‌تواند برای نسل جوان جامعه الهام بخش باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.