سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس شهادت یکی از فرماندهان خود در لبنان را تایید کرد

جنبش حماس تایید کرد که فتح شریف ابوالامین فرمانده این جنبش در لبنان بر اثر حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه اعلام کرد که فتح شریف ابو الامین، فرمانده این جنبش در لبنان به همراه همسر، دختر و پسر خود در حملات رژیم تروریستی اسرائیل به اردوگاه البص به شهادت رسید.

بر اساس گزارش المیادین، خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که پیش از این جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اردوگاه آوارگان فلسطینی البص را که در نزدیکی شهر صور قرار دارد، برای اولین بار بمباران کردند. 

حماس با صدور بیانیه‌ای گفت: فرمانده ابوالامین پس از سال‌ها تلاش برای مردم فلسطین، مبارزه مشروع آنها و آرمانش در راه قدس و عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسید. او شعله‌ای خاموش نشدنی از کار و تلاش جهادی و آموزشی بود.

صبح امروز نیز جنبش خلق برای آزادی فلسطین با تأیید خبر ترور فرماندهان خود اسامی آنها را «محمد عبدالعال»، عضو دفتر سیاسی و مسؤول اداره نظامی و امنیتی این جنبش، «عماد عوده» عضو اداره نظامی این جنبش و فرمانده نظامی در لبنان و «عبدالرحمن عبدالعال» اعلام کرد که در حمله اسرائیل به منطقه «الکولا» شهید شدند.

وزارت بهداشت لبنان یکشنبه شب نیز اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به این کشور در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰۹ تن رسیده است. این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که در روز یکشنبه همچنین ۳۶۴ تن نیز زخمی شدند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.