سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هانگژو؛ خواهرخوانده جدید اصفهان

تفاهم‌نامه همکاری خواهرخواندگی دو شهر اصفهان و هانگژو پس از امضای شهردار اصفهان، به امضای یائو گائویان، شهردار هانگژو رسید.

این تفاهم‌نامه پس از جلسات مشترک و به پیشنهاد طرف چینی مبنی بر همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی در قالب دیپلماسی شهری و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهر‌های هانگژو و اصفهان، موضوع توسط شهرداری اصفهان بررسی و پس از تأیید برقراری این ارتباط، متن تفاهم‌نامه اولیه با هماهنگی طرفین تهیه شد.


با توجه اینکه امضای این تفاهم‌نامه موجب توسعه ارتباطات بین‌المللی و شناخته‌تر شدن برند شهر اصفهان خواهد شد، شهرداری اصفهان نیز پس از مذاکرات و رایزنی‌های مربوطه با برقراری رابطه همکاری میان دو شهر موافقت کرد.


این تفاهم‌نامه برای افزایش ارتباطات و همکاری در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و توسعه اجتماعی بین شهر‌های اصفهان و هانگژو از جمله در زمینه‌های حفاظت از میراث فرهنگی، گردشگری و آموزش و در راستای حفظ منافع دوجانبه و توسعه طرفین به امضا رسید و پس از طی مراحل قانونی به سطح خواهرخواندگی خواهد رسید.


شهر هانگژو، مرکز استان جه‌جیانگ چین، شهری توریستی است و جاذبه‌های طبیعی فراوانی برای گردشگران دارد. این شهر در گذشته به نام‌های «بهشت روی زمین»، «شهر ابریشم» و «پایتخت چای چینی» نیز شناخته می‌شد.

 امروزه کیفیت بالای زندگی و بهره‌مندی از بهترین امکانات تفریحی، این شهر را به یکی از بهترین نقاط زندگی در کشور چین تبدیل کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسام
۰۹:۵۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۳
هرچی مطلب خوندم دقیقا نفهمیدم کاربردش چیه؟میشه یکی توضیح قابل فهم بده.فقط فهمیدم دو شهر که تشابه های فرهنگی،باستانی دارند..