سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سمنان:

جوانان باید با سرآمدان فرهنگی استان سمنان آشنا شوند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر لزوم بزرگداشت شخصیت‌های و مفاخر تاکید کرد

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ترویج برنامه‌های بزرگداشت و تجلیل از مفاخر استان را بعنوان الگو‌های برترموثر دانست و گفت: معرفی این الگو‌ها در جامعه با برنامه‌های فرهنگی برای ترویج اخلاقیات و آشنایی نسل جوان با این افراد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان به ظرفیت‌های موجود در برگزاری کلاس‌های قرانی و کسب مقام‌های برتراز استان در مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: انس با قران به یک سبک زندگی در جامعه تبدیل شود.

حجت الاسلام نصیری دبیر همایش نکوداشت حضرت آیت الله نصیری هم چنین در این جلسه از برگزاری همایش نکوداشت حضرت ایت الله نصیری در دی ماه خبرداد و افزود: این همایش ملی با حضور شخصیت‌های کشوری در سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش در قالب ۴ محور برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: چاپ کتب، تولید و انتشار محتوا‌های مجازی در بخش‌های شخصیتی، خدمات اجتماعی و فرهنگی، سبک زندگی فردی و خانوادگی و وحدت امت اسلامی از برنامه‌های این همایش است.

همچنین شوشتری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ضمن تاکید براهمیت توجه به قرآن و انس و الفت با کتاب آسمانی در جامعه گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و انتقال آن به نسل جوان مورد توجه باشد.

نورمحمدی سرپرست گروه قران و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز به اجرای برنامه‌های قرانی در قالب سند توسعه قرآنی در دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی در راستای حفظ سوره‌های قران کریم در دستگاه‌های اجرایی استان اجرا می‌شود و استان سمنان رتبه اول در حفط قران کریم با توجه به جمعیت کسب کرده است.

در پایان این جلسه از پوستر نکوداشت حضرت آیت الله نصیری (ره) رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.