سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد

انجام ۲ هزار جراحی رایگان توسط پزشکان مؤسسه محکم در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از زمان حضور مؤسسه خیریه محکم در این استان طی چند سال گذشته تا کنون بیش از ۲ هزار جراحی رایگان بیماران انجام شده است.

هدایت حیدری‌زاد اظهار کرد: پزشکان این موسسه تاکنون چندین بار به استان ایلام سفر کرده و طی سال‌های اخیر توانسته‌اند خدمات شایان توجهی را به بیماران در این استان ارائه دهند.

وی افزود: پزشکان متخصص از جمله ارتوپد، اطفال، کلیه، گوارش و جراحی طرف قرارداد این مؤسسه هستند که بیماران به آنها معرفی و پس از معاینه به مراکز تخصصی ارجاع می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۰ هزار ویزیت بیماران نیز توسط مؤسسه خیریه محکم در این استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: این مؤسسه تاکنون هزینه‌های درمانی ۳۷ نوع ناهنجاری‌های مادرزادی را تحت پوشش قرار داده و هزینه‌های درمانی این کودکان را با کمک خیرین پرداخت کرده است و جراحی اطفال بیمار دچار ناهنجاری‌های قلبی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اورولوژی و غدد مترشحه داخلی (اندوکرین) را تحت پوشش قرار داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار این تیم در بخش جراحی بیمارستان رازی شهر ایلام خبر داد و گفت: مرکز مشارکت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همکاری موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی محکم مستقر و اقدام به درمان کودکان ایلامی می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.