سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌های روزگذشته خسارتی به ابنیه راه‌های البرز وارد نکرد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: بر اثر بارش شدید باران در روز گذشته شاهد انسداد مقطعی در برخی از نواحی کوهستانی بودیم که با حضور راهداران این مسیر‌ها بازگشایی شد.

علی زندی فر گفت: همزمان با آغاز بارش باران در سطح استان البرز به ویژه در نواحی کوهستانی در محور کرج -کندوان در محدوده تونل شماره ۴ روز گذشته ساعت ۱۱:۳۰یک مورد ریزش سنگ در این محدوده گزارش شد که در کمترین زمان عوامل راهداری در محل حاضر و نسبت به پاکسازی محور اقدام کردند.
 
زندی فر افزود: این حادثه در همین محدوده امروز صبح ساعت ۷:۳۰ با شدت بیشتری رخ داد و عوامل راهداری به محض اطلاع به همراه ماشین آلات راهداری در محل حاضر و نسبت به پاکسازی مسیر اقدام کردندکه خوشبختانه این ریزش‌ها خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
مدیر کل راهداری البرز بیان کرد: در دیگر مناطق محور کرج -کندوان نیز در ۵ نقطه آبگرفتگی مقطعی گزارش شد که با حضور راهداران این مسیر‌ها باز شد.
 این مسئول بیان کرد: در شهرستان طالقان نیز بر اثر بارش‌های شدید باران در ارتفاعات به ویژه در محور روستایی جوستان به ناریان در هفت نقطه و محور گراب شاهد آبگرفتگی و رانش گل و لای درون سطح جاده بودیم که این محور‌ها با حضور عوامل راهداری طالقان پاکسازی شد.
وی عنوان کرد: در ۳ نقطه از محور جدید هشتگرد به طالقان، ۴ نقطه از محور جوستان تا دوراهی خچیره و ۳ نقطه از محور آسکان ریزش سنگ رخ داد که این مسیر‌ها توسط عوامل راهداری طالقان پاکسازی شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: بارش‌های باران روزگذشته خسارتی به ابنیه راه‌های البرز وارد نکرد و در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های اصلی و روستایی استان البرز در جریان است.

برچسب ها: راهداری ، ریزش سنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.