سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ راننده اتوبوس متخلف در قزوین تعلیق شدند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: از ۱۵۰ پرونده تخلف رانندگان این ناوگان، ۲۰ راننده متخلف از یک روز تا یک هفته تعلیق از کار شدند.

سیدمحمدمهدی تقوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ۱۵۰ پرونده تخلف رانندگان این ناوگان در ۲۵ جلسه کمیته انضباطی رانندگان درون شهری مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، ۲۰ راننده متخلف از یک روز تا یک هفته تعلیق از کار شدند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: کمیته انظباطی همچین برای ۱۳۰ مورد پرونده ارجاعی نیز با توجه به اظهارات شاکیان و محرز شدن تخلف، ضمن اخد تعهد کتبی از رانندگان متخلف موضوع را نیز درج در پرونده نامبردگان کرد.

وی با بیان اینکه واحد رسیدگی به شکایات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین، با ذکر دلایل و پس از بررسی اظهارات متخلفان، براساس آیین نامه اجرایی انضباطی رانندگان اقدام به معرفی متخلفان به هیات انضباطی می‌کند، تاکید کرد: این اقدام به منظور ایجاد رفاه و بالابردن سطح خدمات سرویس دهی به شهروندان، بهبود شرایط و رعایت قانونی در محیطی سالم اجرا شده است.

تقوی عنوان کرد: تردد خارج از خط تعیینی سازمان، عدم همکاری با سازمان، عدم رعایت شئونات اسلامی، اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان‌های شیمیایی، کار با اتوبوس بدون گواهی معاینه فنی و همچنین امتناع از حمل مسافر از جمله تخلفات اتوبوسرانان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین یادآور شد: براساس جدول تخلفات و تنبیهات آیین نامه اجرایی و انضباطی، واگذاری اتوبوس به بخش غیر دولتی در هیات انضباطی صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.