سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره ۱۰۱۳ شهید شهرستان خوی برگزار شد

یادواره ۱۰۱۳ شهید شهرستان خوی و ۷۲۵ شهید تیپ متحرک شهید عبدی نیروی زمینی در بقعه شیخ نوایی شهرستان خوی برگزار شد.

یادواره یک هزار و  ۱۳ شهید شهرستان خوی و ۷۲۵ شهید تیپ متحرک شهید عبدی نزاجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیر دریادار ناصر فراهانی با حضور آحاد مردم و مسئولین لشکری و کشوری در بقعه شیخ نوایی شهرستان خوی برگزار شد.

در این مراسمرئیس حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی ما بسیج و تشکیل سپاه پاسداران ما هست. دشمنان ما هم در پی تفرقه افکنی در بین نیرو‌های مسلح بواسطه برجسته کردن عملیات‌های ناموفق در دوران دفاع مقدس است. دشمنان ما میخواهند عقلانیت و تدبیر دفاع مقدس را زیر سوال ببرند.

 امیر دریادار رضا عباسی افزود: برای خنثی سازی اهداف شوم دشمنان ضمن تقویت نقاط قوت، باید وحدت و اتحاد و همدلی در بین نیرو‌های مسلح حاکم باشد که مصادیق عینی آن را بحمدالله ما به شکل ملموس و مشهود احساس می‌کنیم.

دریا دار را عباسی تصریح کرد: نباید به دشمن اجازه ایجاد تردید و شبهه بدهیم چراکه اگر در این زمینه ضعیف عمل کنیم لاجرم طعم تلخ شکست را خواهیم چشید.

سرهنگ آمدی فرمانده تیپ ۲۶۴ شهید عبدی هم در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت؛ امروز برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نیرو‌های مسلح بیش از هر زمان دیگر به مکتب و راه شهدا نیاز دارند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و‌ تندیس از خانواده شهید امیردریادار ناصر فراهانی و شهدای ارتش تجلیل شد و شرکت کنندگان با شعار‌های مرک بر آمریکا مرگ بر اسراییل جنایات رژیم صهیونسیتی در لبنان وفلسطین را محکوم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.