سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقی‌ها ۸۵۴ میلیاردتومان پول از سهام و حق تقدم خارج کردند

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه رنج‌های آخر بازار نشان از روند رو به رشد دارد، گفت: حقیقی‌ها ۸۵۴ میلیاردتومان پول از سهام و حق تقدم خارج کردند.

رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با وجود دامنه نوسان مثبت منفی یک، شاهد رشد ۸۰۰ میلیارد تومانی نسبت به دیروز بودیم و ارزش معاملات به ۳۹۰۰ میلیارد تومان رسید و شاهد جمع آوری صف‌های فروش بزرگان بودیم. حقوقی‌ها هزار و ۶۲ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت: اقدام به موقع این بار سازمان با مدیریت جدید نقدشوندگی بازار برخلاف رویه سابق، نشان از توجه بازارساز با وجود ریسک‌های سیستماتیک اخیر دارد.

او افزود: رنج‌های آخر بازار نشان از تلاش به بازگشت تعادل و روند رو به رشد دارد و اهالی بازار را امیدوار به روز‌های آینده کرد. حقیقی‌ها ۸۵۴ میلیاردتومان پول از سهام و حق تقدم خارج کردند و تراز مثبت ۹۵ میلیارد تومانی را تا به اینجا در صندوق‌های درآمد ثابت ثبت کرده‌اند. تعداد نماد‌های مثبت ۲۲۳ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۶۰۷ نماد بوده است. در نهایت هم شاخص کل با ریزش ۸ هزار و ۸۶۶ واحدی به ارتفاع ۲٫۱۳۷٫۹۸۰ واحد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.