سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به ۹۲ درصد از تماس ها‌ی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۲۱ هزار و ۲۰۴ تماس از سوی شهروندان یزدی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است.

محمدحسین شفیعیه مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۱ هزار و ۲۰۴ تماس از سوی شهروندان یزدی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است که تقریباً به ۱۹ هزار و ۵۰۰ مورد معادل ۹۲ درصد تماس‌ها رسیدگی شده و دیگر تماس‌ها نیز در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: از مجموع تماس‌ها بیش از هفت هزار و ۵۰۰ تماس در حوزه خدمات شهری، بیش از پنج هزار و ۱۰۰ تماس مربوط به حوزه عمرانی و دفع آب‌های سطحی، بیش از چهار هزار و ۹۰۰ تماس در رابطه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، بیش از دو هزار تماس در خصوص فضای سبز شهری، نزدیک به ۷۰۰ تماس مربوط به زیباسازی و مبلمان شهری و ۵۰۰ تماس مربوط به ترافیک شهری بوده است و مابقی نیز مربوط به دیگر درخواست‌های خدمات شهری بوده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد افزود: از مجموع تماس‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در شش ماهه ابتدایی سال جاری، بیش‌ترین تماس‌ها با پنج هزار و ۲۸۷ مورد مربوط به منطقه یک شهرداری یزد بوده است و بعد از آن منطقه دو شهرداری یزد با چهار هزار و ۷۲۴ مورد بیش‌ترین تماس به ثبت رسیده در این سامانه را به خود اختصاص داده است، منطقه سه با چهار هزار و ۳۸ تماس، منطقه چهار با سه هزار و ۴۹۰ تماس و منطقه بافت تاریخی با سه هزار و ۶۶۵ تماس در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: در شش ماه اول سال جاری از دو هزار و ۹۶۷ شهروند خشنودسنجی صورت گرفته است که میانگین امتیاز در خشنودسنجی ۳.۴۱ از پنج امتیاز معادل ۶۲.۸۴ درصد رضایت‌مندی بوده است، این خشنودسنجی طی تماس تلفنی عوامل برج مراقبت با شهروندان به صورت تصادفی در حوزه‌های مختلف انجام گرفته است.

شفیعیه یادآور شد: درخواست‌های سامانه ۱۳۷ به درخواست‌های عمومی و عادی مانند جمع‌آوری زباله که پس از ثبت، به مناطق و سازمان‌ها ارجاع داده می‌شوند، درخواست‌های دارای فوریت مانند فرونشست خطر ساز که ضمن ثبت در سامانه و ارجاع، از طریق شبکه بیسیم اعلام و در دستور کار عوامل شهرداری قرار می‌گیرد، درخواست‌های موارد بحرانی مانند رفع آبگرفتگی در زمان سیل که علاوه بر اقدامات ذکر شده، از طریق شبکه بحران از ظرفیت سایر ادارات استان برای رفع موضوع اقدام می‌گردد و درخواست‌هایی که براساس ضوابط فعلی شهرداری یا الزامات مقام قضایی نیاز به حضور شهروند و ثبت درخواست کتبی دارد، تقسیم می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.