سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن از سر استیصال به مرز جنون رسیده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رژیم منحوس صهیونیستی از سر درماندگی و استیصال به جنون رسیده و از بمب‌های سنگر شکن برای کشتن مردم و آوار کردن ساختمان‌ها استفاده می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز یکشنبه در تجمع اعتراضی مردم قزوین در پی محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله که در خیابان شهدا برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسلمانان گفت: سید حسن نصرالله رژیم منحوس صهیونیستی را به لانه عنکبوت تشبیه کرد و فریاد زد که سست‌ترین خانه ها، خانه عنکبوت است، یعنی رژیم صهیونسیتی به عنوان یک موجود انگلی و شیطانی، زیرساخت و جایی ندارد و وابسته به آمریکا و انگلیس است.

وی با بیان اینکه رژیم صیهونیستی ریشه دار، اصیل نیست و طایفه، ملت و دولتی ندارد، افزود: این رژیم منحوس فقط یک پایگاه نظامی است که کودکان و زنان مظلوم را به شهادت می‌رساند و چهره خبیث آنها هر روز برای جهان بیشتر آشکار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه مصیبت جانکاهی را شاهد هستیم، ادامه داد: پیش از تسلیت این شهادت را تبریک میگوییم، چراکه شهدا با شهادت و فداکاری‌های خود رحمت، نعمت و پیشرفت را به ارمغان می‌آورند و این برای ما خسارت و لطمه نیست، بلکه یک نوع پیروزی محسوب می‌شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: شهادت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین در کربلا، شهدای انقلاب اسلامی ۵۷، شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و محور مقاومت چهره سیاه و پلید دشمنان را به جهان نشان داده و این نتیجه جهاد است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه شهادت هیچگاه نشانه ضعف نبوده بلکه تبیینی افشاگرانه علیه ماهیت مستکبران است، گفت: شهادت شهید بزرگوار سید حسن نصرالله امروز چهره دشمن را تضعیف می‌کند و دشمن از شهادت ایشان بیشتر وحشت دارد تا زنده بودن این شهید بزرگوار، چرا که با شهادت خود تاثیر شگرفی بر جبهه مقاومت گذاشت.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: شهادت سید مقاومت، شهادت سردار مستشار نیل فروشان و شهادت کسانی که در راه حق علیه باطل مبارزه می‌کنند، پاداش سال‌ها جهاد مخلصانه، دعا و نماز شب بوده و رجال بزرگی رسالت دینی خود را به اجرا آورده اند.

وی عنوان کرد: راه مقاومت هرگز پایان نمی‌یابد بلکه با شهادت سید حسن نصرالله، جهادگر دیگری جایگزین می‌شود و پرچم حق را در سراسر جهان برافراشته خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: سید حسن نصرالله یک شخص نیست، بلکه مکتب و جریانی است که هر روز بر تعداد پیروان آن افزوده می‌شود و این راه طوفنده مقاومت ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.