سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد:

زمینه حضور رسانه‌های بین‌المللی برای پوشش اجلاس وزرای گردشگری ACD در یزد فراهم شود

مهران فاطمی گفت: باید زمینه حضور رسانه‌ها و شبکه‌های بین‌المللی برای پوشش رسانه‌ای اجلاس وزرای گردشگری ACD در یزد فراهم شود.

 مهران فاطمی استاندار یزد در نشست هماهنگی اجلاس وزرای کشور‌های عضو مجمع گفتگو همکاری‌های آسیا در یزدT با بیان اینکه تبیین برگزاری این رویداد در یزد ضروری است، گفت: ادبیات اجلاس وزرای ACD باید از جوامع محلی تا جهانی تبیین شده و در جریان ابعاد مختلف برگزاری این رویداد در شهر جهانی یزد قرار گیرند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین اهداف و ابعاد این رویداد دارند، افزود: اجلاس وزرای ACD نقش کالبدی دارد و رسانه‌ها روح آن هستند، باید زمینه حضور رسانه‌ها و شبکه‌های بین المللی نیز برای پوشش رسانه‌ای این رویداد فراهم شود.

فاطمی با بیان اینکه از این رویداد باید به عنوان ابزار و زمینه‌ای برای رونق گردشگری یزد و کشور استفاده کرد، ادامه داد: اگر این صنعت صحیح و اصولی دنبال شود کلید همه مشکلات است.

استاندار یزد افزود: همه جا تفاوت‌ها موجب اختلاف است، اما دقیقا این تفاوت‌ها در گردشگری نقطه قوت است و جذابیت گردشگری در تفاوت‌ها و عامل وفاق و نزدیکی ملت‌ها با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه یک ماه تا برگزاری اجلاس وزرای گردشگری در یزد فرصت باقی است، افزود: با توجه به اینکه به زمان برگزاری رویداد نزدیک می‌شویم باید مصوبات این جلسات را در قالب یک برنامه منسجم به عمل تبدیل کنیم.

ارتقای همگرائی بین کشور‌های آسیایی، ارتقای نقش آسیا برای تاثیرگذاری در معادلات جهانی، گسترش بازار تجاری و مالی در سر تا سر دنیا و تبدیل آسیا به یک 

شرکت توانمند برای تعامل دیگر نقاط جهان از اهداف مهم مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا (ACD) است.

اجلاس وزرا گردشگری کشور‌های ACD در یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا هشتم تا ۱۱ آبان ماه برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.