سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

شهدا فرزندان صالح انقلاب و عامل صلابت امروز هستند

امیر سرتیپ خوش قلب گفت: جهاد در راه خدا، دوری از ظلم پذیری، وحدت، یکدلی و مقید بودن به صبر و استقامت از ویژگی‌های بارز شهدا است.

امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، در یادواره ۷۲ شهید شهرستان آران و بیدگل، گفت: سرافرازی ایران مرهون هدایت‌های امامین انقلاب و از خودگذشتگی‌های مردان، زنان و فرزندان این مرز و بوم است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شهدا فرزندان صالح انقلاب و عامل صلابت امروز ایران، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای موجب ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بطن جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه شهادت اتفاقی نیست بلکه اراده‌ای و انتخابی است، افزود: جهاد در راه خدا، دوری از ظلم پذیری، وحدت، یکدلی و مقید بودن به صبر و استقامت از ویژگی‌های بارز شهدا است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: قدردانی از رشادت و غیرت دلاورمردان و زنانی که سلامت، امنیت و آرامش خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند، ستودنی است؛ چرا که تضمین‌کننده آرامش امروز همه ما هستند.

وی تاکید کرد: خانواده شهدا مظهر صبر و استقامت هستند و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده این عزیزان ما را به مسیر مودت و دوستی با شهدا و خانواده عزیزشان نزدیک می‌کند.

امیر سرتیپ خوش قلب تصریح کرد: شهدا برای زنده نگه داشتن دین اسلام، حفظ ولایت، وحدت و دوری از آتش تفرقه، جان خود را تقدیم این کشور کردند و یقینا بیان خاطرات ارزشمند و خدمات خطیر این قشر فراموش نشدنی، وظیفه‌ای همگانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.