سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

نتیجه خون پاک سید حسن نصرالله تسریع در سقوط رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود

مومنی گفت: بدون تردید پیروان مکتب سید حسن نصرالله، راه این شهید عزیز را ادامه خواهند داد.

اسکندر مؤمنی، در حاشیه مراسم تسلیت و یادبود شهید سید حسن نصرالله در دفتر حزب الله لبنان در تهران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت گفت: بدون تردید پیروان مکتب وی راه این شهید عزیز را ادامه خواهند داد و جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی به نبرد خود ادامه خواهد داد.

وزیر کشور ادامه داد: بدون تردید، نتیجه این خون پاک به زمین ریخته، تسریع در سقوط رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی خواهد بود.

وی تأکید کرد: ملت و دولت ایران و همه مردم در کنار مردم لبنان و جبهه مقاومت و حزب الله خواهند بود؛ این یک وظیفه دینی و شرعی است. این را با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران، دولت و مردم آن از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت خواهند کرد و بدون تردید به این حمایت خود ادامه خواهند داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه پاسخ محور مقاومت به تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیان داشت: بدون تردید اینگونه ترور‌های کور و وحشیانه، نتیجه‌ای برای بقای این رژیم نخواهد داشت و این از روی استیصال است.  

وزیر کشور با بیان اینکه بعد از این حادثه جبهه مقاومت در ادامه این مسیر معنوی و درست، متحدتر و مصمم‌تر شده است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرده که همواره در کنار جبهه مقاومت و مردم لبنان و خصوصاً حزب الله عزیز خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.