سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست و پا زدن رژیم صهیونیستی نشان از افول اوست

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دست و پا زدن رژیم صهیونیستی نشانه‌ای از افول این رژیم غاصب و کودک‌کش است.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل در آیین اختتامیه نمایشگاه رزمی، فرهنگی با محوریت بیت‌المقدس در شورابیل اردبیل گفت: رژیم فاسد و شر مطلق صهیونیسم با رفتار‌های ضد انسانی و ترور‌های نافرجام سعی دارد تا بقای خود را به تأخیر بیندازد، اما این رژیم جعلی و سفاک از بین رفتنی است و قطعا نصرت الهی را در این امر به عینه خواهیم دید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان افزود: این حملات کور و بی‌سرانجام جز شکست مفتضحانه و بی‌آبرویی سران غرب هیچ نتیجه‌ای به همراه ندارد و قطعا وحدت امت اسلامی زمینه به گرداب کشیده شدن صهیونیسم جهانی را به همراه می‌آورد.

به گفته او، اسرائیل در حال حاضر به غرق شده‌ای می‌ماند که در حال غرق شدن دست و پا زده و تلاش می‌کند تا از هر وسیله‌ای برای نجات خود استفاده کند، اما همه این حرکت‌ها و اقدامات خواری، ذلت و تزلزل واقعی این جنایتکار تاریخ معاصر را به همراه خواهد داشت.

محمدی‌اصل افزود: ملت ایران با درس‌هایی که در دوران دفاع مقدس آموخته به دشمنان و ایادی استکبار اجازه نمی‌دهد تا کوچکترین تحرکی را در حوالی مرز ایران انجام دهند و قطعا با قدرت و صلابت از مرز‌ها و ناموس این کشور دفاع خواهد کرد.

او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره رزمندگان، شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را گرامی داشت و گفت: اگر امروز امنیت خاطر و قدرت و صلابتی داریم همه به واسطه این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با برنامه‌های متنوع به ویژه برپایی نمایشگاه رزمی، فرهنگی با محوریت بازسازی عملیات بیت‌المقدس سعی کردیم تا جوانان و نوجوانان را بیشتر با غنا و محتوای این عملیات‌ها و مجاهدت غرورآفرین رزمندگان اسلام آشنا کنیم.

محمدی‌اصل بیان کرد: روزانه بیش از صد‌ها نفر از این نمایشگاه دیدن کرده و نوجوانان از مدارس مختلف اعم از دختر و پسر به صورت گروهی از این نمایشگاه بازدید کرده و از نزدیک با غنا و محتوای این نمایشگاه و همچنین برنامه‌های متنوع آن بهره‌مند شده و استفاده کردند.

او افزود: امیدواریم در سال‌های آینده نیز با تدارک چنین نمایشگاه‌هایی بتوانیم روحیه ایثار، جهاد و شهادت را در جامعه ترویج کرده و بستر پاسداشت مجاهدان هشت سال دفاع مقدس را مهیا کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.