سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت سید مقاومت نابودی اسرائیل را تسریع بخشید

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت سیدحسن نصرالله از سوی دشمن بزدل صهیونیستی نابودی این رژیم غاصب و کودک کش را سرعت بخشید.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی گفت: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را محضر بقیه الله (عج)، رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان تسلیت عرض می‌کنم، شهادت بزرگان در دین اسلام مساله تازه‌ای نیست که شهادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نمونه‌ای از آنهاست.

او گفت: شهادت افتخاری است که خداوند به بندگان مقرب و خاص خود عطا می‌کند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمانان و محور مقاومت و حزب الله نعمت و شخصیت بزرگی را امروز از دست دادند با این حال پیروزی از آن مومنان است، باید با اتحاد و انسجام پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و هر دستوری صادر کردند، مطیع اوامر ایشان باشیم.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت هستند، گفت: باید توجه داشت که در ظاهر شهادت امام حسین (ع) پیروزی لحاظ نمی‌شد، اما در واقع این یک پیروزی بزرگ برای اسلام و مومنان بود و امروز پس از ۱۴ قرن از این شهادت و واقعه کربلا می‌بینیم که نهضت عاشورا زنده و پویاست و هرسال به جمعیت ده‌ها میلیونی اربعین افزوده می‌شود.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در قضیه شهادت سیدحسن نصرالله نیز باید به این مساله توجه داشت و می‌دانیم که با عنایت خدا و تلاش جبهه مقاومت رژیم جنایتکار صهیونیستی محکوم به نابودی است.

او گفت: در گذشته نیز حتی بیرون از مرز‌ها هر زمان که اجازه ولی فقیه صادر می‌شد، رزمندگان برای تقابل با دشمن به صف می‌ایستادند، همان گونه که در جریان جنگ کفار و دشمنان در سوریه و عراق دیدیم که رزمندگان اسلام چگونه تا پای جان از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند و دست دشمن را با شجاعت مثال زدنی خود کوتاه کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: باید استقامت و روحیه خود را حفظ کنیم و منتظر دستور مقام معظم رهبری باشیم و این را بدانیم که خداوند وعده داده که ما پیامبران خود و همراهانش را در مقابل جبهه کفر یاری می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.