سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه مستند از «معادله نصر» می‌گوید

مجموعه مستند «معادله نصر» هر روز ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

مجموعه مستند «معادله نصر» هر روز ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود. در این مجموعه حجت‌الاسلام و المسلمین شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از مراودات خود با حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و توصیه‌ها، تصمیمات و نقش ایشان در برهه‌های مختلف و حساس منطقه سخن گفته است.

این مستند گفت‌وگویی اختصاصی و مفصل است که میان نشریه مسیر وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب و شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان انجام شده است و درباره مکاتبات، مراودات و دیدار‌های خصوصی رهبر مقاومت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مجموعه مستند «معادله نصر» شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۴ بامداد و روز بعد ساعت ۱۰ روی آنتن می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Mohieddin
۱۰:۲۳ ۰۸ مهر ۱۴۰۳
مجاهد شهید جناب سید حسن نصرالله رحمت الله علیه به مانند دبیرکل های پیشین حزب الله لبنان از روز اول قبول مسئولیت ،آماده شهادات بوده است با اطمینان می توان فهمید ایشان با وضوع و غسل شهادات به محل کاراش وارد می‌شده لست ، مرگ به سراغ انسان های معمولی می آید اما شهادت هدیه خداوند سبحان به عبد صالح و مخلص خود است ، آقا سید شهادات مبارک و چه بهتر از این که بدست بدترین و ستم کار ترین و شیطانی ترین موجودات روی زمین یعنی صهیونیست کودک کش جنایتکار به این مقام والا دست یافتید. نحن منتصرون