سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه اهل‌سنت ایرندگان خاش:

شهادت سید حسن نصرالله بی‌پاسخ نخواهد ماند

امام‌جمعه اهل‌سنت ایرندگان خاش گفت: قطعاً جهان اسلام، و تمامی آزادی‌خواهان و مجاهدین جبهه مقاومت این جنایت را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و جواب دندان‌شکن و قاطع به رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام خواهند داد.

مولوی عبدالله موحد در پی خبر شهادت سید حسن نصرالله رهبر و دبیرکل حزب‌الله لبنان بیان کرد: بار دیگر دست امریکا جنایت‌کار در پشت‌صحنه جنایتی دیگر به خون مبارزان مقاومت آغشته گشت و رژیم جعلی و سفاک اسرائیل اقدام تروریستی دیگر را در راستای اطاعت از نتانیاهو مرتکب شد.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت ایرندگان خاش عنوان کرد: این خبر ناگوار تمام مردم جهان اسلام و ایران را عزادار کرد، اما دشمنان و غاصبان بدانند راه سید حسن نصرالله ادامه دارد همان‌طور که راه تمامی فرماندهان مقاومت تا امروز ادامه داشته و آرمان‌ها و اهداف آنها الگوی تمامی آزادی‌خواهان جان اسلام خواهد بود.
 
 وی تصریح کرد: بنده و همهٔ علمای اهل‌تسنن ایرندگان این جنایت را محکوم و از جهان اسلام خواستار اتحاد و مقاومت در برابر ظالمان بوده و قطعاً امت اسلامی این جنایت را کوبنده‌تر پاسخ خواهد داد چرا که این اقدام قلوب تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانانی که از ظلم و ستمی رژیم صهیونیستی بیزار هستند را بدرد آورد و شعلهٔ انتقام را بیشتر بر افراشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.