سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پشتوانه اصلی جنایات صهیونیستها، آمریکا و نظام سلطه است

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حمایت جبهه استکبار و نظام سلطه و بی‌عملی کشور‌های اسلامی صهیونیستها را وقیح‌تر کرده است.

ناصر ترابی کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات صهیونیست‌ها اظهار کرد: حمایت جبهه استکباری و بی عملی کشور‌های اسلامی منطقه اینها را جریح‌تر و وقیح‌تر کرده است.

ترابی گفت: برای جلوگیری از جنایات صهیونیست‌ها باید سابقه آنها را مطالعه کنیم. سابقه آنها نشان داده که اینها حدی را برای جنایات خود قائل نمی‌شوند و تا جایی جلو می‌روند که سرشان به دیوار محکم و واقعی برخورد کند.

وی ادامه داد: اینها اگر بتوانند می‌خواهند به دهه هشتاد بازگردند و لبنان را  اشغال و فلسطینی‌ها را مانند صبرا و شتیلا قتل عام کنند. آنها هیچ حدی برای خود ندارند مگر اینکه با پاسخ محکم جبهه مقاومت رو به رو شوند.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: جبهه مقاومت اکنون دو اقدام می‌تواند انجام دهد که برای اسرائیلی‌ها سنگین باشد. اول ورود زمینی و آزاد سازی و بخشی از بلندی‌های جولان و دوم بازگشت موضوع به معادله مدنی، یعنی شهروند در برابر شهروند یا تلاویو در برابر بیروت، یعنی با ضربات دردناک و نقطه‌ای به مناطق حیاتی رژیم صهیونیستی وارد کند که آنها را وادار به توقف کند.

کارشناس مسائل بین الملل درباره تحقیر نتانیاهو در سازمان ملل  و هو شدن او و همچنین تاثیر رسانه‌ای این مسئله اظهار کرد: این اتفاق در سازمان ملل بسیار مهم است. این اتفاق می‌تواند از مظلوم نمایی رسانه‌ای  و فضاسازی‌های صهیونیست‌ها جلوگیری کند؛ جرات مخالفت را بیشتر می‌کند و به نظر من این اتفاقات می‌تواند تاثیرگذار باشد. 

خبرنگار: محمدحسین نیک خوی متین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.