سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از هزار فقره جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۲۴ فقره جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد در استان اهدا شده است.

رضا طوسی در آیین اهدای جهیزیه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سروآباد اظهار کرد: کمک به زوج‌های جوان بی‌بضاعت و ترویج ازدواج آسان یکی از سرفصل‌های این نهاد در راستای ارائه خدمت به جامعه هدف است.

وی افزود: در این راستا امروز ۴۹ فقره جهیزیه در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی به زوج‌های جوان بی بضاعت سروآباد اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه‌ها حدود ۴۰۰ میلیون ریال و ارزش کل آن ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: کمک به تحکیم و حفظ نهاد خانواده یکی از اهداف و رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که از طریق کمک به ازدواج جوانان نیازمند انجام می‌شود.

طوسی یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج در راستای ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق با همکاری مراکز مشاوره طرف قرارداد این نهاد از دیگر خدماتی است که در این زمینه با جدیت دنبال می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.