سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشکده پرستاری دورود بهره برداری شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشکده پرستاری شهرستان دورود با مساحت یک هزار و۶۰۰ متر مربع بهره برداری شد.

بهرام دلفان در آیین افتتاح دانشکده پرستاری شهرستان دورود بیان کرد: دانشکده پرستاری دورود در حال حاضر سه رشته فعال در مقطع کارشناسی پرستاری، کارشناسی بهداشت عمومی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی دارد.

وی اظهار داشت: آذر ماه سال ۱۳۹۳ مجوز راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت توسط شورای گسترش آموزش پزشکی صادر شد که این مجتمع آموزشی دارای فضای فیزیکی با زیربنای یک هزار و ۶۰۰ متر مربع شامل هفت کلاس آموزشی هوشمند، چهار آزمایشگاه، کتابخانه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۷۱ طرح بهداشتی درمانی با مساحت ۴۰ هزار و ۶۲۸ متر مربع و اعتبار سه هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال طی چند سال اخیر در این استان بهره برداری شده است.

وی افزود: طی این مدت، اقدامات خوبی در دانشگاه صورت گرفته و علاوه بر سه بیمارستان نیایش خرم آباد، رازی کوهدشت و گهر دورود که جزو مصوبات سفر دولت است و از نظر پیشرفت فیزیکی وضعیت مطلوبی دارند، ۷۱ پروژه بهداشتی و درمانی دیگر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ پروژه عمرانی در این استان در دست اقدام است، اظهار داشت: این طرح‌ها با مساحت ۱۶ هزار متر مربع در حال احداث هستند که با افتتاح آنها، گام مهمی در راستای ارتقای حوزه سلامت استان برداشته می‌شود که در نوع خود بی نظیر است.

دلفان عنوان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی در لرستان فعال است که با بهره برداری طرح‌های بیمارستانی استان شاخص این حوزه، به میانگین کشوری خواهد رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.