سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش مداحان اهل بیت (ع) به شهادت سیدِ مقاومت

مداحان اهل بیت (ع) در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله با مردم لبنان ابراز همدردی کردند.

همه چشم‌ها به سمت حزب‌الله لبنان دوخته شده بود. بیانیه‌ای که آب پاکی را روی دست صهیونیست‌های جنایتکار بریزد و اعلام کند: «حال سید حسن نصرالله خوب است». اما هرچه آتش جنگ از سوی صهیونیست‌ها تندتر و اظهارات مقامات صهیونیستی پیرامون شهید شدن سید مقاومت بیشتر می‌شد، خبری از بیانیه حزب‌الله لبنان نبود. 

حتی در همان ساعات شبانه‌روز شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل به طور رسمی ترور سید حسن نصرالله را در کنار سایر فرماندهان ارشد نظامی اعلام کرد و سایر رسانه‌ها به محل انتشار اخبار غیر رسمی تبدیل شده بود، تا اینکه ظهر امروز بیانیه رسمی حزب‌الله لبنان دل مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورد: «سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگ و جاویدالاثر خود پیوست».

مسلمانان، آزادگان و مدافعان محور مقاومت با دادن پیام‌های تسلیت با مردم لبنان ابراز همدردی کردند و نوشتند: راه مقاومت ادامه دارد...

حسین طاهری، مداح اهل بیت (ع) نوشت: «آغوش سیدالشهدا نوش جانتان…».

مهدی سلحشور نوشت: «سرور و ‎سید مقاومت، بندهٔ صالح، رهبر شجاع و دلاور، مؤمنی حکیم و بصیر، ‎سید حسن نصرالله به قافلهٔ جاویدان ‎شهدا پیوست. مصیبت وارده را به امام عصر ارواحنا فداه و نائب برحقش ‎امام خامنه‌ای تسلیت عرض کرده و ادامه راهش را فرض بر خود می‌دانیم.

مهدی رسولی نوشت: «سید حسن رفت، اما نصرالله چه؟! مَتَىٰ نَصْرُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ».

 

میثم مطیعی نوشت: «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

لقد التحق سماحة السید حسن نصرالله الأمین العام لحزب الله برفاقه الشهداء العظام الخالدین...».

 

محمدحسین پویانفر با انتشار کلیپی از سید مقاومت نوشت: «خداحافظ آقای ‎روضه خوان».

 

سید رضا نریمانی هم دو روز گذشته در واکنش به حادثه دلخراش بیروت برای جهاد در راه خدا اعلام آمادگی کرده بود و نوشت: ‏ «بر اساس حکم قطعی و شرعی رهبر انقلاب و وجوب تلاش برای برگرداندن فلسطین و مسجدالاقصی به صاحبان اصلی آن، من، سید رضا نریمانی، برای جهاد فی سبیل الله در رکاب رزمندگان حزب الله، در مقابله با رژیم غاصب کودک‌کش اعلام آمادگی میکنم! ما عاشق مبارزه با صهیونیستیم!».

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.