سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی اکنون در حال شکست است

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در همایش گرامیداشت رزمندگان دوران دفاع مقدس هشترود گفت: رژیم صهیونیستی اکنون در حال شکست است و هیچ یک از اقداماتش او را نجات نمی‌دهد، زیرا ضرباتی که جبهه‌ی مقاومت به رژیم صهیونیستی وارد کرده غیرقابل جبران است.

سرهنگ پاسدار الیاس گل‌محمدزاده  با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سیلی محکمی از حزب الله لبنان و مردم غزه خورده از این رو گیج و مات شده و در آینده نزدیک نیز سیلی محکم دیگری خواهد خورد که دیگر نتواند از جای خود بلند شود و این رژیم رو به ازمهلال است.
وی با بیان اینکه پیروزی ما در دفاع مقدس به معنی شکست همه مستکبران جهان بودافزود: دفاع مقدس تجلی ولایت مداری، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.
وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که نیرو‌های مسلح نقش خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز نشان بدهند و وحدت بین این نیرو‌ها را تبیین کنند.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دستاورد‌های دفاع مقدس بسیار گسترده و متعالی است، خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید به تاسی از رزمندگان و ایثارگران ساده‌زیست و در خدمت مردم باشند نه اینکه مردم پشت در آنان منتطر بمانند.
وی با اشاره به لزوم تبیین الگوی رفتاری رزمندگان گفت: یکی از راهکار‌های نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه، تبیین منش و روش رزمندگان برای جوانان است تا آنان این اشخاص را الگوی خود قرار بدهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.