سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت ۲۵ هزار بوته گل پاییزی در منطقه ۹ اصفهان

۲۵ هزار بوته گل پاییزی شامل کلم زینتی و گل داوودی با بیش از دو میلیارد ریال هزینه در شهرداری منطقه ۹ کاشته شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با کاشت این گل‌های پاییزی، میدان‌ها و بلوار‌ها و لچکی‌های سطح شهر رنگ پاییز به خود گرفت.

سیدسلمان قاضی‌عسگر افزود: همزمان با بازگشایی مدارس به‌منظور ایجاد نشاط اجتماعی برای دانش‌آموزان، کاشت و رسیدگی به باغچه‌های مدارس نیز در دستور کار منطقه است.

وی گفت: بازپیرایی فضای سبز و ایجاد تنوع گیاهی در فصول مختلف بازدهی بسیار خوبی در محیط زیست، فضا‌های شهری و سطح اجتماع دارد که می‌تواند نیاز شهروندان به فضای آرام بخش را تأمین کند؛ به همین منظور از آغاز فصل پاییز و مناسب شدن هوا، کار کاشت گونه‌های گیاهی متنوع از نظر درختچه‌های گلدار و زینتی و گل‌کاری‌های فصلی به‌صورت ویژه در سطح منطقه آغاز شده است و تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.


قاضی عسگر افزود: کاشت گل‌و گیاه، هرس، سم‌پاشی و آفت‌زدایی درختان، ایجاد و اصلاح آب‌خور درختان، تعمیر و نظافت دستگاه‌های ورزشی و بازی‌های کودکانه، ترمیم جداول و آب‌نماها، تابلو‌های راهنمایی، شناسایی در بوستان‌ها و رسیدگی به شبکه روشنایی آنها و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات این حوزه در راستای ساماندهی و آماده‌سازی بوستان‌های این منطقه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.