سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوابگاه تیم‌های ملی جودو فقط کلنگ زده شد!

با وجود گذشت ۲ سال از مراسم کلنگ‌زنی خوابگاه تیم‌های ملی جودو در مجموعه ورزشی کبکانیان، فدراسیون جودو هیچ اقدام خاصی برای افتتاح این طرح انجام نداده است.

 دوم آبان ۱۴۰۱ بود که حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان به همراه آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در مراسم کلنگ‌زنی خوابگاه تیم‌های ملی جودوی ایران در مجموعه ورزشی کبکانیان حاضر شد.

قرار بود این طرح در راستای ایجاد آکادمی جودو در این مجموعه در زودترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد، اما با وجود گذشت ۲ سال از مراسم کلنگ‌زنی این طرح، اقدام خاصی برای آغاز عملیات ساخت این خوابگاه انجام نشده است. ماه‌ها پیش زیر سازی این خوابگاه صورت گرفت، اما در ادامه این طرح به حال خود رها شد.

در شرایطی که جودوی ایران چند سال به دلیل تحریم از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم بود، مشخص نیست چرا این فدراسیون حتی چنین طرح عمرانی نه چندان بزرگی را نتوانسته به سرانجام برساند.

این در حالیست که طی همین مدت فدراسیون‌هایی نظیر کشتی طرح‌هایی به مراتب بزرگتر از خوابگاه جودو را برای ملی‌پوشان افتتاح کرد و کمپ تیم‌های ملی کشتی به جدیدترین امکانات مجهز شد.

برچسب ها: جودو ، ساخت خوابگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
خانه جودو از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است !
جودوی ایران نابود شده و دلسوزانو پیشکسوتان این رشته ورزشی خانه نشین هستند آنوقت شما پیگیر یکی از صدها ادعاهای روزانه کذب میراسماعیلی در خوابگاه هستید ؟
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
به وضعیت جودو استان تهران نگاه کنید ! جودوی تهران نابود شده .
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
سرانجام نتیجه رسیدگی به پرونده جرایم میراسماعیلی در دادگاه چه شد ؟
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
راستی میراسماعیلی الان کجاست ؟ سفرخارجی با رفقا در تاجیکستان !
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
فدراسیون جودو تعداد بیشماری از کارمندان سفارشی را استخدام کرده اما هروقت به تلفنهای فدراسیون زنگ میزنی قطع میکنند اکثرا هم مانند رییس فدراسیون در محل کار نیستند !@
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
میراسماعیلی دلش برای جودو نمی سوزد دنبال منافع شخصی خودش است البته با شعارهای خوشگل تبلیغاتی !
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
آرش خان از محل کار خودش حقوق ماهیانه میگیرد در حالیکه به فدراسیون مامور شده و هم زمان از فدراسیون جودو هم حقوق ثابت و پاداش دریافت میکند بعد ادعا میکند سرباز نظام است ؟
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
جودوی ایران سالیان درازی است که توسط مدیرانش به گروگان گرفته شده است .
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
دوران ریاست میراسماعیلی جودوی ایران رشد که نداشت پس رفت هم پیدا کرد . درود بر حاج علیرضا امینی که میتواند جودوی ایران را نجات دهد .
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
میراسماعیلی تمام وزیران سابق و اسبق و فعلی ورزش را سرکار گذاشته است .
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
فدراسیونی که جیب ورزشکاران خودش را به بهانه های مختلف مانند حق سالیانه عضویت ، هزینه اخذ کمربند ، حق سامانه ملی جودو ، ........ خالی کند باید تعطیل شود .
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
فدراسیون جودو فدراسیون تبلیغاتی ، فدراسیون خالیبندی ، فدراسیون سرکاری و سوارکاری ، فدراسیون دوربین خبر و انتصاب و عکس است .
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
رییس فدراسیون جودو طی 7 سال گذشته 7 دبیر فدراسیون تغییر داده 28 سرمربی و مربی تیمهای ملی را تغییر داده ، 5 بار وعده استخدام سرمربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان داده ، 256 انتصاب در کمیته های فدراسیون داشته است .
رییس فدراسیون جودو به اندازه تمام انتصابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم انتصاب داشته است .