سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور اتباع در سایر شهرستان‌های قزوین، ممنوع

فرمانده انتظامی قزوین گفت: حضور اتباع در شهرستان‌های استان به جز قزوین ممنوع بوده و طرد آنها با جدیت در دستور کار است.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: تمامی اتباع برابر قانون مجاز به اسکان و اشتغال در شهرستان قزوین و بخش کوهین هستند و حضور آنها در سایر نقاط و شهرستان‌ها ممنوع است.

وی با بیان اینکه حتی اتباع مجاز نیز به جز شهرستان قزوین، حق حضور در سایر شهرستان‌های استان را ندارند، تصریح کرد: در صورت شناسایی اتباع مجاز و قانونی در نقاطی به جز مرکز قزوین، ماموران انتظامی با آنها برخورد خواهند کرد.

سردار ابراهیمی تاکید کرد: شناسایی اتباع خارجه غیرمجاز نیز در تمام نقاط استان قزوین ممنوعیت داشته و طبق روال گذشته به محض رویت دستگیر و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون نیروی انتظامی استان قزوین اقدامات خوبی در حوزه ساماندهی اتباع انجام داده و تعداد قابل توجهی از اتباع بیگانه غیرمجاز را شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی قزوین بیان کرد: قانون فراجا را ملکف کرده تا به شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز اقدام شود، بنابراین نیرو‌های فراجا تا رسیدن به نقطه مطلوب و اخراج اتباع غیرمجاز و ساماندهی اتباع مجاز در نقاط سبز استان ماموریت خود را ادامه خواهند داد.

سردار ابراهیمی از برخورد قانونی با شهروندان استان قزوین که اتباع مجاز و غیر مجاز را در نقاط ممنوعه استان به کارگیری می‌کنند خبر داد و گفت: با تمامی شهروندانی که بر خلاف قانون نسبت به کارگیری اتباع بیگانه در شهرستان اقدام کنند، برخورد قانونی و قضایی صورت می‌گیرد.

وی پیشگیری از وقوع جرم را در اولویت کاری نیرو‌های فراجا عنوان کرد و یادآور شد: از همه همشهریان و هم استانی‌ها درخواست می‌شود تا همکاری‌های لازم را جهت پیشگیری از وقوع جرم انجام داده و در شناسایی و معرفی افراد مخل نظم و آسایش مردم به کمک پلیس آمده و در صورت مشاهده اتباع غیر مجاز، مزاحمت اراذل اوباش، سرقت و سایر تخلفات با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس را در جریان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.